onsdag 28 mars 2012

Trött

Ouch...! En liten röst i mitt öra förklarade mig en dålig människa om jag inte släpade mitt lata arsel till gymet idag...nu vill jag få tag i det lilla kräket och långsamt strypa tills den inte kan luft från någonstans alls.
Jag tror att jag dog lite på gymgolvet. Tog väl i lite väl mycket när Mike (personlig tränare) gled förbi och såg ut som en upp-och-nervänd triangel, haha! Men men, all motivation är ju bra motivation, så det här lär jag ju lida för imorgon.

Efter 4 timmars sömn inatt är jag dock helt slut. Problemet ligger i att om jag går och lägger mig nu kommer jag ändå inte att somna, så det får bli en liten promenix till marketplace tror jag (40 min enkel resa..) och köpa lite frukt eller något. Sen Grey's och sist sängen. Sounds like a plan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar