tisdag 20 mars 2012

The Cambie

Gårdagen mötte helt klart mina förväntningar och plusade på lite till! Alla verkade helt klart ha det väldigt trevligt, och även de som hade viktiga prov och grejer idag dök upp för en drink eller två! Jävligt roligt!
Det kom en massa nytt folk också, vilket alltid är välkommet, bla. så tog Mike med sig några av sina kompisar och de bjöd mig både på öl och jaeger-shotar! Totala gentlemän dock, så ingen fara på taket där inte. Natten avslutades med betalad taxi och hemkomst kl nollsjunollnoll denna morgon, jag skulle vilja kalla det lyckat!
Mindre lyckat var väl FIDO(telfonbolaget)-tanten som ringde senare och väckte mig med värdelösa frågor om servicen...avslutade med att fråga om jag ville ha 5 dollars credit varje månad i 2 år. När jag kort och koncist (har ingen aning om stavningen där) svarade "No" blev det alldeles tyst i andra änden och sedan lyckades hon stamma fram "Oh..no?..can I ask you why??" och jag förklarade enkelt att jag skulle åka hem om en månad, och sen la jag på, tack och godnatt.

Efter detta mötte jag upp Anna och vi drog omkring lite tills vi slutligen slog oss ner inne på Warehouse och beställde "all you can eat tacos". Och jävlar vad vi åt- 8 tacos var och varsitt glas coca cola på det. Enbart ca 70 kr dessutom. Yummy!
Nu ska jag läsa "the hungergames", jävligt bra bok- rekommenderas starkt!
Anna och kinestanten (under det röda paraplyet) som slog oss med sitt paraply under hela kinesiska nyåret-paraden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar