onsdag 14 mars 2012

36

36 dagar kvar till dagen D! That's right, inget jävla "surprise surprise" här inte, alla vet det ju redan så det är lika bra att outa sig på bloggen direkt haha.
Den 19.e april sätter jag mig alltså på planet hem. Förmodligen kommer jag aldrig tillbaka hit heller, så visst är det lite sorgligt, men jag har lärt mig vad jag behövde lära mig och jag har utvecklats mycket under den tid jag har varit här. Om ca 1 vecka har jag varit här i 6 mån.

Nyss sprang Vitold (husägaren) omkring här i huset med värsta armén av byggarbetare (!?) och då passade emma och jag på att säga upp våra rum, och senare idag ska i alla fall jag skutta förbi gymet och avsluta mitt medlemskap där. De vill ju ha 3 veckors uppsägningstid, god knows why..

Aja, ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar