söndag 11 mars 2012

Blaha

Kära hjärtanes vad jobbigt det var att vakna idag..men upp var man ju tvungen att ta sig så att viktiga saker kunde avhandlas med mor och far över skype.
Snart åker jag hem mina fina svennar!
Och förhoppningsvis kan jag komma tillbaka till hästar som jag tycker så mycket om. För att inte tala om maten! Vet att jag har sagt det förr, men fan vad surt det är att betala en halv förmögenhet på mat som dessutom är dålig för mig..blä!
Äppelpankaka (YUM) och mammas experimentella lasagner- BEWARE, HERE I COME!!!

Enjoy!

1 kommentar:

  1. Ska bli kul att få se dig här i Sverige igen, även om jag tillbringar mycket av min tid i norr! Vi får hoppas du kommer innan den 21 april så får du komma förbi på en fika och träffa våra små kissekatter :) Ha det AWESOME så länge & KRAM

    SvaraRadera