söndag 25 mars 2012

Makrill, det är en bra fisk det!

I alla fall om man får tro kassörsgubben inne på Marketplace haha. "You can fry it, boil it, have it in tomato sauce and BBQ it- it's always awesome!" well...good to know! Kanske har han rätt, vad vet jag? har ju bara käkat varianten med tomatsås, men den är god i alla fall.
Jävlar vilket svammel..

Idag byter vi kläder, musik och bilder med Anna, och jag väntar på att min musik ska kopieras och grejer- underhåller mig själv härmed på blogg och facebook. Hurraj.

På torsdag ska de fira de nya toaletterna på The Cambie med ett "Underwear party" och jag funderar på om man ska dra dit? Verkar ju helfestligt! Fast kanske lite kallt, och det är ju inte så kul..men å andra sidan är man ju inomhus så...äsch, vi får se!
Nog med ytligt snack nu.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar