måndag 13 februari 2012

Vittne

Idag klockan 14.50 kraschade en bil med 6 eller 7 asiatiska killar in i en grön bil med 2 passagerare, satte den gröna bilen ur kurs rakt mot en lyktstolpe. Tvärstopp. Vit, illaluktande rök, en kille som kastar sig ut genom en sidoruta för att ta sig därifrån och en tjej som tar sig ut genom en av dörrarna.
Bilen med asiaterna stannar längre ner på vägen och passagerarna radar upp sig utanför, chockade, skamsna och förmodligen sjukligt rädda för vad de just gjort. Olycka eller ej.
Alla verkade oskadda och brandbil anlände ca 1 min efter olyckan.

Jag vet detta eftersom jag var där, på andra sidan av vägen, med Kent i hörlurarna på väg till London drugs för att möta Anna.
Fy fan, nu vet jag att engelskan håller även när jag småchockat fått mina darrande fingrar att slå 911. Vilken jävla dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar