fredag 17 februari 2012

Trötter

Ja fy farao vad regnet (eller vad det nu kan vara) dränerar all energi och livsglädje bara i ett litet vips liksom..man blir tung och orkeslös i denna regniga stad.
Det har dock sagts till mig att sommaren är helt fantastisk här, och att varje sommardag har något slags event som man gratis kan gå på, och det lät ju inte helt fel när Kalmars utbud minst sagt är lite magert...om man inte vill köra på russian-style och leka omkring med tunnband och stenar dvs. Don't get me wrong though, jag älskar Kalmar och dess charm på alla sätt och vis, för att inte tala om folket! Familj och vänner- jag saknar er alla något enormt, men visst är det så att detta bara händer mig en gång i livet. Ett förhoppningsvis enormt antal år kommer ju att spenderas i Sverige, men förmodligen bara detta enda i Kanada...
Hmm...får fundera på detta.

I övrigt gick jag och la mig vid 2 inatt (ledig idag) vaknade 8 för att jag hade glömt stänga av alarmet, vaknade efter det kl12 och tänke att det var dags att gå upp- rullade över på rygg och next thing I know så är kl 13.26. Heja. Snacka om trött...nästan 12 timmars sömn.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar