onsdag 29 februari 2012

Jag ser det snöa..

Eller aah, jag såg i alla fall att det hade snöat när jag gick till jobbet i morse. Det var väl något av en surprise.
Jobbet var dessutom något av en plåga, Anna fyllde 20 igår och firade detta med ett hatt-party på Forum. Har tyvärr inga bilder från detta event, men lika bra är väl det kanske.. haha! Vi hade sjukt skoj i alla fall och jag dansade mycket.
Down side; upptäckte i morse att jag aldrig tog tillbaka mitt VISA och mitt körkort efter att ha satt dem på "tab" (rullande nota) ehe...dock så var ju inte detta någon katastrof eftersom bartendern hade dem, men halvpaniken finns ju ändå där när man inte har sitt bankkort och så..i vilket fall gick jag dit och hämtade dem när de öppnade idag så slutet gott allting gott!

Om ca 12 h befinner jag och Emma oss på YVR airport på väg mot Mexico..jag kan knappt fatta det, om ett dygn är jag där solen skiner..? Finns det fortfarande en sol där ovanför någonstans?? Nää...det måste jag se för att tro på.
Detta innebär också att bloggen får sova i en och en halv vecka- jag tar med mig kameran men inte datorn, för nu ska jag ta semester från omvärlden. Om facebook-abstinensen blir allt för svår får jag väl låna Emmas mobil med wi-fi..

Nu; Packa. I tid för en gångs skull. När man drog till Kanada packade man ju verkligen med framförhållning *host*midnatt innan avfärd*host*..

I min frånvaro bjuder jag på några bilder från Stanley park där jag, Anna och Emma traskade omkring i måndags (klicka på dem så blir de större, in case you didn't know menar jag).






EDIT: Det var väl då sablans att man inte kan placera bilderna som man vill utan att de ska placera sig i en formation som skriker "hej kom och hjälp mig"...skit också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar