måndag 27 februari 2012

Frisk?

Ja men för att inse fakta, vem bryr sig om att jag är sjuk, egentligen? Bara jag skulle jag tro, och så är det ju alltid. Man är ju bara glad att man är frisk när man får höra att någon annan är sjuk liksom.
Haha vilken random tanke!

Men men, idag mår jag bättre efter sisådär 12h sömn, så nu ska jag göra en macka att ta med till Stanley Park och möta Anna där för en lång promenad. Man vill ju inte tjockna till ytterligare bara för att ens immunsystem är kasst. Hehe
Började dagen (at 2 PM ehe..) med lite havregrynsgröt med russin och äpple i, samt en kiwi som inte smakade någonting, men gröten var god iaf! Nyttigt värre. Och senare idag ska jag slå mina två hjärnceller ihop och lyckas med köttbullar oh spaghetti, wish me luck!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar