lördag 24 september 2011

Nando's chicken

Idag trallade (ja, trallade) jag iväg till Nando's chicken igen, i mina nya kläder, och hade någon slags prövning tror jag. Jag upplevde det dock mest som att jag var i vägen och överlag bara stod still, men de tyckte tydligen att jag stod still riktigt duktigt eftersom (efter vad jag förstod) det är mest sannolikt att jag får jobbet.
Yay!
Och rätt var det är kanske jag till och med slänger upp lite bilder här på bloggen, och det, mina damer och herrar, vill ni inte missa!

Imorgon ska jag handla käk igen, och addera potatis till min kost efter 4 dagar av pasta och flingor, samt leta efter lite svarta kläder till (förhoppningsvis) mitt nya jobb!

Någon dag snart tänker jag dessutom klura ut hur man betalar räkningar!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar