fredag 30 september 2011

Ajdå..

Hmm..jag ser inte detta som ett personligt angrepp, men någon (eller alla) i huset har lyckats pracka på mig en handfull baciller, och som de flesta kanske vet är jag inte känd för att ha ett immunförsvar av pansar..
Resultatet? Fick gå till min andra dag på Quiznos med blytungt huvud och en mindre trevlig näsa.
Men jag snorade i alla fall inte! Känn på den du, din bittra fökylning. Fast när dagen tog slut var jag ändå ganska färdig..tråkigt.
Mitt nya positiva tänkande sattes minst sagt på prov, haha.

En liten fågel viskade i mitt öra att folket vill se mer bilder med fruktansvärt läcker mobil-kvalité, så här kommer alltså ett foto på min lunch; en Italian Sub (som jag själv lagt sallad på och slagit in o-så-snyggt) och coca-cola on the rocks i mugg! Yum!

Samt en bild på det sista av mitt svenska godis..också guttigt, men ack så melankoliskt.



Ikvälll stannar jag inne och glor på Gossip Girl eller något, ska försöka krya på mig så jag kan visa tyskarna hur en riktigt svensk festar imorgon. Ha! (Oroa dig inte mamma.)

Hasta la vista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar