torsdag 29 september 2011

Kings of Leon

Ja igår sprang jag omkring lite på staden och handlade kläder, hittade en grymt fin klänning på H&M.
Det hände inte så mycket faktiskt, men det var okej ändå.

På kvällen drog vi dock på Kings of Leon! Detta utropstecken är dock öveflödigt eftersom jag bara hade hört 2-3 låtar av dem och enbart lyssnade med ena örat eftersom wetpants-killen spillde öl på mig och australiensaren som placerade sig där sen inte kunde sluta prata...men han var rolig så det gjorde inte så mycket.
Jag skrattade för första gången sen jag kom hit.

Idag har jag haft min första träningsdag på Quiznos, och jag tror att jag kan gilla det där. Visserligen kommer jag förmodligen inte att klara mig på den lönen, men om jag inte får/vill eller kan skaffa ett andra jobb tänker jag se det som en långdragen semester och åka hem innan pengarna tar slut helt enkelt. End of discussion.
Jag ska tillbaka redan imorgon, kl10am och förhoppningsvis inte komma för sent denna gången...oups..


         Detta är taget inne på en galleria, det är minsann inte billigt där..
Inne på Rogers Arena där vi såg Kings of Leon.

Och så åter en kulinarisk läckerhet signerad Frida Lind.




Låt oss se vad morgondagen har att erbjuda. See ya later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar