torsdag 22 september 2011

Kanada!

Så här kommer den sedan länge utlovade bloggen, och med det hoppas jag att alla gubbar, tanter och övrigt småfolk blir nöjda och kan läsa om mitt liv i hockeyns och lönsirapens förlovade land.

Dag 2 i Vancouver

Idag har jag spenderat halva dagen med att arbeta med min dator eftersom den är för jävla trög, if I may say so. Detta ledde dessutom till att jag glömde läsa på om restaurangen dit jag skulle på intervju. Ehe, men Emmily på internex hjälpte mig.

Efter kriget med datorn tog jag bussen in till stan och gick vilse i downtown och fick inget gjort av det jag skulle ha uträttat egentligen, så jag har fortfarande ingen adapter så att jag kan ladda datorn och heller inget bankkonto.
Allt detta hoppas jag dock på att få gjort imorgon.

Sen gick jag för att träna intervju med Emmily (när jag väl hade hittat till kontoret dvs) och efter det följde hon med mig till restaurangen. Själv tycker jag att intervjun gick hyfsat men man vet ju aldrig, det var ett trevligt ställe iaf.

Nu är klockan 21.39 här och jag är trött. Väldigt trött. Dessutom gungar allting som på en båt. Sängen nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar