lördag 22 oktober 2011

Sorry

Jaha ja, någonstans på vägen blev jag lite för upptagen med att leva för att hinna med att blogga varje dag...gudars skymning, hur ska ni överleva??
Oh well, bara att acceptera och gå vidare.

Igår fyllde Emma år och vi började kvällen med ett så kallat pre-drinking här i staffhouse. Sen, för andra gången på en vecka, tog vi en limo-cruise! 2 timmar (fast jag hoppade av efter 1...) i en lyxig limo genom hela vancouver. Synd bara att det var mörkt och allt jag kunde se var träd..samt några jävligt äckliga och lustiga statyer av brons eller något. Tror de hade något med OS att göra...
Efter denna limo-ride hoppade jag alltså av, skuttade upp till en kompis på Drake-street, tittade på film och däckade på soffan. Kom hem för en timme sen (kl 11)..

Idag ska jag bara stanna här, kanske skypa lite och titta på The Walking Dead- mys!

Ciao my darlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar