måndag 3 oktober 2011

En dag i vancouver

Jisses vad tiden går fort när man har roligt! Eller ja..roligt och roligt, men mycket att göra iaf.

I lördags hade vi ett så kallat "Houseparty" där jag för första gången i mitt liv upplevde styrkan i en Kanadensisk cider. Nästa gång tänker jag kolla procenten på flaskan eftersom folket i huset än idag fnissar lite lätt när det kommer på tal..
Men jag fick en ny brasiliansk vän som jag jagade spindlar med! Mycket trevligt.

Och igår var jag sjuk (ja sjuk, som i hosta, snor och ont i huvudet). En ickeangenäm upplevelse, men vad gör man inte för att ta del av hela paketet liksom? Hade varit fint om mamma kunnat komma med honungsvatten och palla upp min madrass dock. Nästa gång kanske?

Idag har jag mest jobbat, försökt lära mig mackor och grejer. Det gick väl inte helt bra kanske. Men det är en ny dag imorgon, och förhoppningsvis så blir jag inta sparkad då heller!
Ehe..

Dagens bildpsecial:

Min ursnygga outfit igår. Jag frös.
Hihi, mitt ungdomliga sinne fnissar ibland.

Mitt fantastiska burktorn gjort kl 3am söndag morgon.

Dagens lunch. Drickan ser godare ut än den är.

Dagens första roliga skyllt. Mission style!

En affär som heter Spank! Gissa vad de säljer? Kläder...



Japp, det var allt det roliga för idag. Bye.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar