måndag 31 oktober 2011

Halloween!

Ja jävlar vilken fest det blev..klockan var inte mindre än 7 am när mitt huvud slutgiltigt slog sig till ro på kudden. Och detta efter en uppsjö av roliga kostymer, trevliga människor, ett uns av alkohol, ett avbrutet svärd (snyft..), en skadad arm och ett skrapat knä, samt en grön ockupant av min säng (insåg att det lät lite lustigt, men detta var enbart eftersom hans säng blivit vattnad).
Allt som allt lyckat.
Bilder anländer när tid och ork finnes, man har väl ett liv vid sidan av. ;)

Anmälde mig dessutom till skidresan i slutet av november idag! Ska bli sjukt roligt; skidåkning, skridskoåkning på en enorm sjö. hundsläde, häst och vagn, och grymmaste after skin- allt efter eget tycke. Hela jag längtar, in i minsta atom!

Amanda, ärade medlem av Team Morrhår, jag saknar dig också. Som fan. Nästa år får vi allt se till att anordna ett sjuhelvetes Halloween-Partaj så det står härliga till! Puss <3

Nu har grannarna fått fnatt och fyller hela himlen med smällande, glittrande och färglada raketer. Mysigt.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar