tisdag 11 oktober 2011

Bowen Island

I sondags var jag och 3 andra tjejer fran huset pa en o som heter Bowen Island. Tog oss nastan hela dagen att ta oss dit, hem och runt i parken pa on, men det var asfint och skont att traska runt i den friska luften efter helgens festande.

Igar hade vi thanksgiving med tillhorande kalkon och nastan-brand (vi glomde lokbrodet i ugnen..). Mumsigt som bara den kan man tycka, trots att kall sylt till kott inte ar nagot tyskarna verkar vanligt installda till...markligt, det som ar sa vanligt i Sverige!

Idag har jag jobbat och gjort fel och grejer, superkul..eller inte. Sen akte jag och Emma och handlade for att till sist hamna har, i vardagsrumssoffan med varsin dator.
Jag har dessutom lamnat in mitt CV till en kladesaffar nerfor gatan har, sa vi far halla tummarna for att jag far det!

Bowen Island
 Las chicas



Tacka bloggen for den usla bildkvaliten..(har fortfarande inte hittat mina apostrofer...)

See ya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar