torsdag 29 december 2011

MERRY CHRISTMAS

Och så blev det jul även här borta i Kanada land. En ganska tragisk tillställning skulle jag vilja påstå, det blir väl lätt så när alla hellre vill vara hemma hos mamma och pappa och hela dundertjocka släkten. I alla fall så önskade jag det.
Men vi gjorde vad vi kunde av situationen och hade en halvlam julbrunch med diverse gott och äckligt. Av misstag tog jag av båda.
Efter detta somnade jag på soffan och vaknade när David gav mig en julklapp innehållande en barbie i sjuksköterskakläder, två bokstäver i trä och rökelsepinnar. Tack David. Detta resulterade även i att huset doftade av 'brown sugar' hela julehelgen.
Och på kvällen traskade vi till The Keg för en helt sanslös julmiddag, för min del revben och kycklig. Mumma!

 Nico & "julbordet"
 "Oncle Sam wants YOU!" (Staffhouse own Sam)

 Svenske Dan fick en dalahäst från mor sin för att öka julstämningen, och jävlar vad den flög i höjden! Ja, stämningen alltså..
 Mr Staffhouse Tree
 Amber i full rulle
No comments.

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar