söndag 15 april 2012

Färgkulor!!

Idag hoppade vi iväg till en paintball-bana i North Vancouver. Själva läget av arenan var ju bara det en vinst, eftersom jag aldrig haft anledning att åka till North Van, men alltid varit nyfiken på det. Dessutom fick jag ju åka sjöbussen (the sea bus, låter något coolare på engelska..) och bara det är ju askalas!!

Jag tror inte att jag sköt en endaste människa, men blev träffad både på arm, lår, ljumske, huvud (jävligt häftiga, orangea dreads som följd) och ena bröstet. Aj. Smärta.
Men sjukt kul ändå. Och en hel hög med nya sköna människor! Efter gick vi till The Warehouse i all vår svettiga, skitiga och orangea skönhet och käkade för att sedan trappa av och gå hem. Nu är man helt slut, men film blir det ändå!

Mina blåmärken är stört häftiga, by the way, liksom svullna med en rosa center och blå markering runt om- jag kan bara inte sluta peta på dem! Är ju evigheter sen jag hade ett blåmärke haha!
Visst lät väl det där som att jag är helt slut i huvudet, och det kanske jag är...vem vet.

4 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar