torsdag 5 april 2012

Jag har funnit lösningen till ett torrt farväl av denna plats! Man skaffar sig ENBART (jävlar, jag kan inte stava, skrev både enebert och anebert innan det slutligen blev enbart..) danska och norska kompisar! Det är ju kanon, för chansen är ju uppenbarligen större att man får se någon av dem igen haha.
Lite svårare med mina mexikanska och brazilianska vänner menar jag...för att inte tala om de kanadensiska. Men men...a few tears haven't hurt anyone, and not all of them are of evil..
Aja, nog med svammel, 2 veckor kvar nu, längtar som fan. Samtidigt är det ju nu man träffar de skönaste människorna, haha fail!

Idag står matvaruinköp och apoteksbesök på schemat, inte så mycket mer. Igår var det pubnight och jag dansade som en tok- sjukt kul! Sen vaknade jag upp i Kitsilano och hade ingen aning om hur jag skulle ta mig hem! #win
Detta löste sig dock i form av en taxi.

Bye my lovers, ses snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar