onsdag 23 november 2011

Jobb jobb jobb

Idag är en sådan där dag när man ser alla sina vänner klä upp sig en aning, tindra med ögonen, luta huvudet i medlidande för att slutligen rusa ut genom dörren och vidare ut på äventyr...
Det handlar kanske bara om en pubnight jag själv valde att strunta i, men ändå! Haha. Istället stannade jag här och renskrev mitt CV samt skickade iväg det till 2 jobb som verkade intressanta, nere i downtown och allt! Mamma, pappa- jag hoppas att ni håller tummarna stenhårt nu!

Det tycker jag faktiskt är lite duktigt av mig, och nu håller Preeti dessutom på att ge mig mer ansvar och jag har fått stänga affären själv den här veckan. När jag väl kan det utantill tänker hon låta mig öppna affären själv om morgnarna vilket jag antar betyder att jag kommer att få jobba fler morgnar, vilket i sin tur betyder att jag får fler timmar! Kanske är det inte rent åt H-E allting..

Nu ska jag duscha!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar